نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

کلاف سردرگم نیمکت استقلال | ساپینتو می‌ماند یا نه؟

  • کد خبر: ۱۶۴۰۰۴
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کلاف سردرگم نیمکت استقلال | ساپینتو می‌ماند یا نه؟
بحث تمدید قرارداد سرمربی استقلال به طور تدریجی در حال تبدیل به یک چالش برای مدیریت این باشگاه است.

به گزارش شهرآرانیوز، حالا که دست استقلال از تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر کوتاه مانده، هواداران این تیم از انتخاب دیرهنگام جانشین فرهاد مجیدی و بسته نشدن تیم توسط ساپینتو به عنوان دو دلیل اصلی ناکامی تیمشان یاد می‌کنند.
بسیاری از آن‌ها معتقدند در صورت ادامه کار با مربی پرتغالی قطعا تیمشان فصل بعد شرایط بهتری را تجربه کرد منتهی این نگرانی وجود دارد که استقلال و ساپینتو برای ادامه همکاری، با یکدیگر به توافق نرسند.
سرمربی استقلال که با وجود همه مشکلات مالی و مدیریتی این باشگاه در کنار تیم ماند، بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان سکوتش را شکست و صحبت‌های جالبی به زبان آورد. او با بیان اینکه "اگر قرار باشد بمانم، برای فصل بعد باید خیلی چیز‌ها درست شود و در غیر اینصورت، من نیستم" نشان داد به هیچ عنوان از شرایط موجود راضی نیست و شروطی برای ادامه کار با استقلال دارد. این مربی البته این را هم گفت که "بازیکنان و مربیان باشگاهی مثل استقلال ۶ ماه دریافتی نداشتند، ولی از بازیکنان قهرمانی می‌خواهند. تاکنون چنین چیزی در زندگی‌ام ندیده بودم".
البته که مدیران استقلال، به ادامه همکاری با مربی پرتغالی خوشبین هستند. جدا از حمایت دو عضو شناخته‌شده هیات مدیره این باشگاه از ساپینتو، حجت کریمی هم در آخرین صحبتهایش، با امیدواری درباره ماندن ساپینتو صحبت کرده و گفته است: هفته پیش با آقای ساپینتو جلسه کوتاهی برگزار کردیم و ایشان برای ادامه همکاری از من خواستند که با مدیر برنامه هایشان صحبت کنم که من هم در سفر امارات همین کار را انجام دادم و مقدمات تمدید قرارداد ایشان را با مدیر برنامه هایشان فراهم کردیم. هدف من این است ایشان برنامه‌ریزی خودشان را برای فصل آینده و حضور قدرتمند استقلال در رقابت‌های داخلی آغاز کنند.
فعلا که ۵۰ درصد ماجرا یعنی رضایت استقلالی‌ها از ساپینتو، اوکی شده منتهی در ۵۰ درصد دیگر که رضایت ساپینتو برای ادامه همکاری است، ابهاماتی وجود دارد. جدا از خواسته‌های معمولی و منطقی ساپینتو، او منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریتی استقلال است و قطعا دوست ندارد که فصل آینده هم با سه مدیرعامل مختلف کار کند.
حالا باید دید نهایت این ماجرا به کجا خواهد رسید و تا قبل از برگزاری مجمع استقلال، تکلیف ساپینتو مشخص خواهد شد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->